Box print Drukarnia Online - Wizytówki, Książki, Ulotki, Broszury
   | Aktualności | Współpraca | Pomoc | Firma | Kontakt | | | | Kr.
   
zarejestruj się   Zapomniałem hasła
Login: Hasło:    
NOWOŚCI I PROMOCJE
PRINTSHOP
DRUK KALKULOWANY
ETYKIETY, NALEPKI 3D
KASETONY I LITERY
DRUK I WYCINANIE
Gadżety reklamowe
PRÓBKI I WZORNIKI


        

Współpraca

regulamin

Regulamin współpracy

§1 Warunki ogólne.

  1. Internetowy System Obsługi Klienta BoxPrint/PrintNet, zwany dalej BoxPrint/PrintNetem, jest prowadzony przez firmę D&D Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach przy ul. Moniuszki 6, numer NIP 631-10-03-966, numer REGON 272248427, numer KRS 0000050400  Sąd Rejonowy w Gliwicach X Wydział Gospodarczy.  Poniższy dokument stanowi formę umowy pomiędzy D&D Sp. z o.o. a Klientem korzystającym z BoxPrint/PrintNetu. Postanowienia poniższego regulaminu dotyczą również wszystkich klientów zamawiających usługi poligraficzne w D&D Sp. z o.o. bez użycia systemu BoxPrint/PrintNet.
  2. Zamówienia w PrintNecie mogą składać Klienci, którzy: 
    a) Posiadają dostęp do internetu, poddali się procedurze rejestracyjnej oraz otrzymali swoje indywidualne hasło dostępu oraz numer identyfikacyjny.
    b) Zapoznali się z treścią niniejszego regulaminu i go akceptują.
  3. Rejestracja jest dobrowolna. Przekazane w niej dane osobowe są przetwarzane przez Printnet zgodnie z zasadami Polityki Prywatności Printnet. 
  4. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za wady prawne wynikające z treści i formy dostarczonych do druku prac i wzorców, w tym za naruszenie praw autorskich i innych praw osób trzecich.
  5. W chwili wysłania przez Klienta zamówienia powstaje automatycznie zobowiązanie finansowe z tytułu jego zrealizowania przez D&D Sp. z o.o, które zostanie zapłacone gotówką kurierowi przy dostawie, kartą płatniczą lub przelewem w przypadku firm, które uzyskały w D&D Sp. z o.o. kredyt kupiecki.

§2. Ceny

  1. Ceny opublikowane w cenniku BoxPrint/PrintNetu są cenami netto do których doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
  2. Klienci, którzy prowadzą działalność usługową w zakresie poligrafii, fotografii, reklamy, architektury lub szkoleń-edukacji oraz odsprzedają zakupione w D&D Sp. z o.o. produkty lub usługi klientom końcowym otrzymają status dealera i ceny dealerskie.
  3. ​D&D Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w cenniku bez uprzedzania Klientów.
  4. Do Książek oznaczonych numerm ISBN doliczany jest podatek VAT w wysokości 5%. D&D Sp. z o.o. drukuje ww. książki (PKWiU 22.11), oznaczone symbolem ISBN na materiałach własnych i z chwilą wydania ich Odbiorcy, przenosi na niego prawo do rozporządzania nimi jak właściciel. Informacja o nadaniu symbolu ISBN dla książek wymienionych na fakturze powinna być w posiadaniu jej Odbiorcy, aby w razie kontroli udokumentować prawo do korzystania ze stawki 5% VAT.

§3. Realizacja zamówień

  1. Zamówienie złożone w PrintNecie składa się z jednego lub wielu zleceń na poszczególne pozycje z Oferty BoxPrint/PrintNet'u.
  2. Zlecenia wprowadzane do systemu przez pracowników D&D (przesłane drogą mailową lub składane osobiście z pominięciem serwisu BoxPrint/PrintNet), jak również zmiany polegające na przenoszeniu zleceń pomiędzy zamówieniami obciążone są dodatkowymi opłatami wyszczególnionymi w cenniku usług dodatkowych.
  3. Rejestracja i przenoszenie zleceń bez użycia systemu BoxPrint/PrintNet wykonywane są wyłącznie przez pracowników Biura Obsługi Klienta w godzinach od 8:00 do 16:00.
  4. Pliki komputerowe niezbędne do realizacji zlecenia należy przygotowywać zgodnie ze specyfikacją techniczną podaną w ofercie i zaleceniami "Jak przygotować pracę", dotyczącymi danej pozycji oferty.
  5. Zlecenia zawierające pliki uszkodzone czyli nie otwierające się, nie dające się zaimportować, zapisane w nieobsługiwanym formacie lub zawirusowane są usuwane, a D&D Sp. z o.o. informuje Klienta o tym fakcie w formie e-maila niezwłocznie po wykryciu jednak nie później niż data realizacji zamówienia.
  6. D&D pobiera dodatkową opłatę za przygotowanie (bez ingerencji w zawartość pliku) w przypadku, gdy do zamówień zostaną dołączone pliki w innym niż zalecany w "Jak przygotować" formacie.
  7. Zlecenia składane lub przenoszone za pośrednictwem systemu BoxPrint/PrintNet, przygotowane zgodnie z zaleceniami"Jak przygotować" nie są obłożone żadną, dodatkową opłatą.

§4. Terminy realizacji i warunki dostaw zamówień

  1. Przez termin realizacji rozumiemy maksymalny czas potrzebny na wykonanie zamówienia przez drukarnię. Wysyłka następuje w następnym dniu roboczym. (Np. termin realizacji 3 dni robocze -> wysyłka w 4 dniu roboczym.)
  2. Terminy realizacji zamówień w kalkulatorach i cennikach podawane są w dniach roboczych. Przez dzień roboczy rozumie się każdy dzień za wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz innych dni wolnych od pracy. Dla zamówień złożonych do godz. 12.00 okres realizacji liczy się w pełnych dniach roboczych od chwili złożenia zamówienia, w pozostałych przypadkach od godz. 8.00 następnego dnia roboczego.
  3. Dla zamówień złożonych z więcej niż jednego zlecenia (pracy do wykonania), termin realizacji zamówienia jest określony przez zlecenie o najdłuższym terminie realizacji.
  4. Maksymalny termin realizacji zamówienia jest kalkulowany automatycznie w trakcie wypełniania formularza zamówienia. Zamówienie jest gotowe do odbioru w siedzibie D&D Sp. z o.o. lub do wysyłki kurierem w terminie określonym w podsumowaniu zamówienia oraz w e-mailu z potwierdzeniem rejestracji zamówienia.
  5. Terminy realizacji zamówień lub jednego ze zleceń występujących w zamówieniu mogą być niedotrzymane ze strony D&D Sp. z o.o. w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. awaria). W takim jednak przypadku Klient jest o tym fakcie informowany najpóźniej w dniu maksymalnego terminu realizacji.
  6. Maksymalny termin dostawy na adres podany przez Klienta jest sumą terminu realizacji zamówienia oraz czasu dostarczenia przesyłki przez kuriera. Czas dostarczenia przesyłki wynosi zazwyczaj 1, maksymalnie 3 dni robocze. Za terminowość dostaw odpowiada firma kurierska realizująca przesyłkę.
  7. Jeśli rzeczywisty termin realizacji zlecenia  jest krótszy od terminu deklarowanego w podsumowaniu zamówienia, Klient jest o tym fakcie informowany e-mailem, w dniu wysyłki towaru lub jego gotowości do odbioru w siedzibie D&D Sp. z o.o.
  8. Przyjęcie towaru z późniejszym terminem realizacji na magazyn wysyłkowy nie jest równoznaczne z jego wysyłką w tym samym dniu.
  9. W wypadku zrealizowania dwóch lub więcej zamówień w tym samym terminie (pochodzących od tego samego Klienta, z tym samym adresem wysyłkowym) D&D Sp. z o.o może podjąć decyzję o zapakowaniu ich do jednej przesyłki w celu ograniczenia kosztów dostawy.
  10. W przypadku wysyłki towaru, przeniesienie prawa do rozporządzania towarami jak właściciel następuje z chwilą wydania towaru klientowi przez kuriera, do tego czasu za towar odpowiada D&D Sp. z o. o.

§5. Zlecenia expresowe.

  1. Wybrana oferta jest dostepna w trybie „ekspres".
  2. Tryb „expres” dostępny jest tylko i wyłącznie wtedy gdy maszyny potrzebne do realizacji danej usługi mają wolne moce produkcyjne,nie śą serwisowane ani uszkodzone.
  3. Praca w trybie „expres” jest realizowana tak szybko jak tylko to możliwe. Terminy realizacji zamówień ekspresowych w kalkulatorach i cennikach podawane są w dniach roboczych. Przez dzień roboczy rozumie się każdy dzień za wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz innych dni wolnych od pracy. Dla zamówień złożonych do godz. 12oo okres realizacji liczy się w pełnych dniach roboczych od chwili złożenia zamówienia, w pozostałych przypadkach od godz. 800 następnego dnia roboczego.
  4. Dla zamówień złożonych z więcej niż jednego zlecenia (pracy do wykonania), termin realizacji zamówienia jest określony przez zlecenie o najdłuższym terminie realizacji, z uwględnieniem skróconych terminów realizacji zleceń ekspresowych.
  5. W przypadku niemożności zrealizowanie zlecenia ekspresowego w terminie, Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie tak szybko jak to możliwe.

§6. Odpowiedzialność za jakość

  1. Prace w formie pliku elektronicznego drukowane są w postaci w jakiej zostały dostarczone przez Klienta. D&D Sp. z o.o. nie sprawdza, nie wprowadza poprawek i modyfikacji do dostarczonych plików.
  2. D&D Sp. z o.o. gwarantuje jakość określoną w specyfikacjach zamieszczonych w serwisie BoxPrint/PrintNet dostępnych dla każdego produktu po kliknięciu zakładki „Specyfikacja produktu"
  3. D&D Sp. z o.o. nie odpowiada za wszelkie rozbieżności pomiędzy oczekiwaniami Klienta a faktycznym wydrukiem, o ile przed realizacją zlecenia nie został dostarczony zakceptowany przez Klienta i opatrzony pieczęcią D&D oraz datą wykonania, wzorzec/odbitka próbna wykonana na maszynie, oprogramowaniu oraz mediach przy użyciu których, ma zostać wykonany właściwy nakład. Odbitki próbne oraz ewentualne, zlecone na ich podstawie nakłady wykonywane i wyceniane są wyłacznie jako pełne arkusze drukarskie.

§7. Postępowanie z wyrobem będącym własnością Klienta

  1. Plik dostarczony do D&D Sp. z o.o. drogą internetową spółka zobowiązuje się do skasowania po upływie dwóch tygodni od daty odbioru lub wysyłki pracy.
  2. Nośniki elektroniczne na których dostarczane są prace nie są odsyłane do Klienta. Istnieje możliwość odbioru osobistego. Po upływie dwóch tygodni od realiazacji zlecenia nośnik wraz z zawartością jest niszczony.
  3. Własność intelektualna klienta zawarta w jego plikach przesłanych internetem do D&D jest chroniona przed dostępem osób trzecich tylko w przypadku jeśli pliki zostały przesłane na indywidualne konto FTP (tworzone w trakcie rejestracji Klienta i dostępne tylko po podaniu indywidualnego hasła i loginu). Ochronie takiej nie podlega ogólnodostępne konto FTP.

§8. Płatności

  1. Podstawową formą płatności za usługi i produkty zamawiane w PrintNecie jest płatność gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.
  2. Istnieje możliwość dokonania płatności kartą kredytową w momencie składania zamówienia. W takim przypadku warunkiem koniecznym realizacji zamówienia przez D&D jest pozytywna autoryzacja płatności przez system E-Card.
  3. Klienci którzy nie przesłali upoważnienia do wystawienia przez D&D Sp. z o.o. faktur bez podpisu odbiorcy oraz kopii dokumentów rejestracyjnych swojej firmy (tj. wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, potwierdzenie nadania NIP, REGON) są zobowiązani do regulowania płatności w formie pobrania przez kuriera lub płatności kartą kredytową.
  4. Klienci mogą ubiegać się po dwóch miesiącach od chwili rozpoczęcia współpracy o odroczone płatności w wysokości maksymalnej 2 500 zł z terminem płatności 15 dni (kredyt kupiecki). W celu uzyskania kredytu należy wypełnić Wniosek kredytowy dostępny w serwisie www (w dziale „Pobierz”) oraz przesłać go pocztą na adres D&D Sp. z o.o., 44-100 Gliwice, ul. Moniuszki 6 lub mailem druk@dd.com.pl, wraz z wymienionymi w nim załącznikami. Niekompletnie wypełnione wnioski lub wnioski bez wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.
  5. Odroczone płatności przysługują jedynie Klientom, którzy nie zalegają z płatnościami wobec D&D Sp. z o.o. W przypadku opóźnienia płatności większej od 7 dni, Klient traci prawo do kredytu kupieckiego i może być obsługiwany przez D&D Sp. z o.o. wyłącznie w trybie płatności gotówką przy odbiorze przesyłki. Przywrócenie kredytu kupieckiego leży w gestii D&D Sp. z o.o i nie następuje automatycznie po spłaceniu zaległych należności. Za termin płatności uznaje się dzień zaksięgowania płatności na koncie D&D Sp. z o.o. przez Bank.
  6. W szczególnych przypadkach D&D Sp. z o.o. może żądać od Klienta przedpłaty przed zrealizowaniem zamówienia.
  7. Dokonując zakupów  przez system BoxPrint/PrintNet Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. Klient ma również możliwość pobrania faktury, logując się na BoxPrint/PrintNet-u, wybierając podstronę „faktury elektroniczne” w „Twoje konto”.
     

§9. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą być zgłoszone w momencie odbioru towarów. Odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem firmy spedycyjnej i niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie D&D Sp. z o.o. Reklamacje nie spełniające podanej procedury nie będą uwzględniane.
  2. Reklamacje dotyczące jakości usług lub produktów mogą być zgłaszane najpóźniej w terminie 14 dni od momentu ich zrealizowania przez D&D Sp. z o.o. . Należy przesyłać je w postaci pisemnego protokołu (wyłącznie Klienci detaliczni) lub formularza reklamacji zamieszczonego w serwisie www. - formularz reklamacji (Klienci zarejestrowani w systemie BoxPrint/PrintNet). Termin 14 dni nie obowiązuje w przypadku reklamacji gwarantowanej trwałości produktu lub usługi. Koszt przesyłki w przypadku uznania reklamacji pokrywa D&D Sp. z o.o.
  3. Reklamacje dotyczące jakości druku w przypadku jeśli nie zostanie przesłane 100% reklamowanego nakładu, będą rozpatrywane negatywnie.
  4. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przez D&D Sp. z o.o. reklamowanego nakładu, reklamacja zostanie rozpatrzona a pracownik D&D Sp. z o.o. poinformuje klienta o sposobie jej rozwiązania.
  5. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji Klient poniesie koszty dostarczenia oraz ponownego wysłania reklamowanego towaru.
  6. W przypadku umów zawieranych z Kupującymi nie będącymi jednocześnie Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi.

§10. Odpowiedzialnośc odszkodowawcza

  1. D&D Spółka z o.o. wyłącza swoją odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zleceń. Oznacza to, iż Zamawiający nie będzie mógł dochodzić żadnych roszczeń odszkodowawczych z podanego tytułu. Zapis ten nie dotyczy konsumentów, to jest osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
  2. W przypadku konsumentów, D&D Spółka z o.o. ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie pod warunkiem przestrzegania przez konsumenta regulaminu. Roszczenie odszkodowawcze w tym przypadku nie może jednak w żadnym wypadku przekroczyć wartości przedmiotowego zlecenia. 

§11. Odstąpienie od umowy przez Konsumenta

  1. Konsument – osoba fizyczna, która działa w celu niezwiązanym z jej działalnością handlową, gospodarczą lub zawodem. Art. 22 Kodeksu Cywilnego (KC).
     
  2. Z uwagi na fakt, że realizacja zlecenia rozpoczyna się w momencie jego przyjęcia do realizacji, a także zważywszy, że jest to świadczenie o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zleceniu lub ściśle związanych z jego osobą, konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy (zgodnie z Ustawą z dnia 2.03 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. nr 22 poz. 271, z późn. zm.).

§12. Przetwarzanie danych

  1. Dla D&D Spółka z o.o. ochrona danych osobowych swoich klientów stanowi najwyższy priorytet. D&D Spółka z o.o. przestrzega zasad i wymogów prawa w przedmiocie ochrony danych osobowych. Wszystkie te zasady są ujęte w Polityce Prywatności, która stanowi integralną część umowy dotyczącej realizacji zleceń w serwisie Printnet. 

§13. Właściwość Sądu

  1. Wszelkie spory dotyczące wykonania niniejszej umowy rozstrzygane bedą przez Sąd miejscowo właściwy dla D&D Spółka z o.o.

§14. Ważność

  1. Z dniem opublikowania tego regulaminu, wszystkie poprzednie tracą ważność.



Korzystanie z serwisu oznacza akcepatcję : regulaminu współpracy, polityki prywatności i cookies.

BoxPrint/PrintNet korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies nięzbędnych do obsługi sklepu internetowego i tworzenia statystyk.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

 
    @PrintnetPL